maandag 6 mei 2013

Het Raam van 6 mei 2013

Lekker hoor. Ik kom vanmorgen onder de douche vandaan, schiet het in mijn rug.
Zo noemen ze dat, geloof ik. Kortom ik ging door mijn rug en kon geen kant meer op.
Maar ik had een huis vol met gasten en verder was er niemand thuis.
Dat werd dus pijn lijden met een vriendelijke glimlach en een gezellig praatje.

Gelukkig is het het mooiste weer van de wereld en als straks de wasmachines draaien, ga ik met een goed boek en een doos pijnbestrijders onderuit in een stoel en in de zon.

De temperatuur was om 09.00 uur 14°C  met een (relatieve)luchtvochtigheid van  73%. 
Het is, wat men noemt, onbewolkt, maar wel een beetje heiig. Het zal vannacht wel koud geweest zijn.
Het waait ternauwernood, 1 m/sec uit het noorden.
De barometer staat op 1021 hPa. Ik ga later vandaag wel eens kijken wat we komende dagen kunnen verwachten.





Ik zit nu aan de koffie en de computer.
Gisteren hebben we nieuwste aanwinst van de Winks in Muiden bekeken.
Ze hebben twee schitterende katten die ook nog eens erg leuk zijn.



















Morgen verhuisd onze teckel  Julius of Jules van Wielen in Duitsland naar Vuren in Nederland.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten